fredag 25. april 2014

Verdens beste knekkebrød og ukens trening

Da er det endelig fredag.

Jeg skal gi dere oppskriften på verdens beste knekkebrød.
Som dere enkelt laget på noen minutter ( pluss 45 min venting i steketid). Jeg skal også vise dere treningsdagboken min for denne uken.


Verdens beste knekkebrød

2dl mandelmel
1dl havregryn
1dl sesamfrø
1dl linfrø
1dl solsikkefrø
2 ss chiafrø
1 ts salt ( smak til )
1 1/2 ss fiberhusk
2,5 dl vann

- bland alt det tørre

- ha i vannet

- la det svelle i 15 min

- legge deigen ut på en bakepapir, legg et annet bakepapir over deigen og kjeve ut.

- rut opp med en pizzarulle

- stek i 45 min på 160grader.
Det kan variere litt fra ovn til ovn med steketid. 

Ukens trening



Slik ser uken ut så langt.
Idag håper jeg å få lagt inn en liten joggetur eller sykkeltur.

I morgen skal vi i bryllup så da blir det treningsfri :)

Søndag håper jeg på å få til en power walk.

God helg!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar